PUBLIS NO INSTAGRAM E NO TIKTOK MOSTRAM QUE QUALIDADE PREVALECE À QUALIDADE? Marcos Quintela analisa

Source


Marcos Quintela analisa como a onda de publicidades feitas por influenciadores no Instagram atenta não apenas ao crescimento da internet como ambiente para a propaganda, mas também da importância de integração entre as diferentes plataformas para atender a públicos distintos.

Baixe o app Panflix: https://www.panflix.com.br/

Inscreva-se no nosso canal:
http://www.youtube.com/panicojovempan

Entre no nosso site:
http://jovempanfm.com.br/

Facebook:
https://www.facebook.com/programapanico/

Siga no Twitter:
https://twitter.com/programapanico/

Instagram:
https://www.instagram.com/programapanico/

#Panico
#JovemPan

Welfare, Not Employment, Has Better Days Ahead – Part I of II

Information is power. The best training program in place would not benefit to the working class if appropriate outreach mechanisms are not designed accordingly. Such deliveries are local government’s responsibilities within the workforce community nationwide.

Is the Coming Depression Merely on Hold?

Do you ever get the feeling that even in this so called economic recovery, we are whistling past the graveyard? What’s changed? I’m afraid that nothing has changed.

Related posts

TARÓLOGO FAZ PREVISÕES SOBRE CENÁRIO POLÍTICO – MORNING SHOW – 07/04/23

Ricardo Almeida: “Unasul é uma continuidade enfraquecida do Foro de São Paulo”

MARCEL VAN HATTEM – PÂNICO – 10/04/23